Saturday 23 December 2017

Forex travel card ing vysya


Wykorzystaj karty forex w niestabilnych czasach Priya Nair New Delhi 03 września 2017 00:31 IST Wraz z rupiem naciśnięciu nowego niskiego prawie co tydzień, wyjazd za granicę nagle stał się kosztownym propozycją. Co gorsza, jeśli byłeś za granicą, kiedy waluta dotknęła przycisku paniki w sierpniu, twoja finanse zniknęły całkowicie. Rupia spadła o 8,85 procent czyli o 5,34 dolara wobec dolara w sierpniu. W takich sytuacjach, kiedy waluta jest bardzo niestabilna i ma tendencję do spadku, warto wykupić karty forex podczas podróży za granicę. Karta forex jest kartą przedpłaconą, którą można załadować za pomocą wybranej waluty i używać go do przesuwania podczas podróży za granicę. Korzyści: Kurs walutowy forex cardrsquos jest zablokowany w dniu zakupu. Więc jeśli waluta spadnie gwałtownie podczas podróży, to wyrządza szkody swoim wydatkom, takim jak podróże lokalne, jedzenie, zwiedzanie, zakupy itp. W obcym kraju. Choć bardziej popularną formą dokonywania płatności są karty kredytowe lub debetowe. Oznaczałoby to wyższą płatność ze względu na spadającą walutę, oprócz współczynników konwersji od 2,5 do 3 procent. ldquo Poza tym istnieje również opłata interchange. Ale przy użyciu karty podróży można zablokować kurs wymiany i nie ma innych opłat. Więc będziesz miał całkowitą jasność w kwestii opłat, rdquo mówi Mahesh Dayani, szef kraju, aktywa detaliczne, ING Vysya Bank. Jeśli chcesz korzystać z karty kredytowej za około 100,000 Rupii, musisz wydać kolejne 3000 Rs lub tak jak opłaty konwersji. Trzeba jednak pamiętać, że karta forex może również zaszkodzić, gdy waluta docenia. Jeśli rupia docenią po załadowaniu karty, będziesz w straty. Ponadto, jeśli masz niewykorzystaną kwotę na karcie, otrzymasz zwrot ze względu na zablokowany kurs wymiany, a nie istniejący. Dlatego te karty mają większe znaczenie w sytuacji deprecjacji waluty. Większość banków oferuje obecnie karty kredytowe w walutach obcych. Niektóre banki oferują nawet możliwość wczytywania wielu walut na jednej karcie. ING Vysya oferuje wiele kart forex w czterech walutach. Axis Bank niedawno uruchomił wspólną kartę podróży studentów, wspólnie z Międzynarodową Kartą Studentową (ISIC). Istnieją również inne problemy z kartami debetowymi i kredytowymi. Jak Adhil Shetty, prezes bankbazaar odkrył w swojej niedawnej podróży zagranicznej, że karta debetowa miała pewien limit wycofywania, mniejszy niż krajowy limit. To samo dotyczy kart kredytowych. Vysya uruchamia wiele walutową kartę wyjazdową Mumbai: pożyczkodawcy z sektora prywatnego ING Vysya Bank zadebiutował na wielu walutowych kartach kredytowych z ofertą forex i powiedział, że w ciągu trzech lat docelowy udział w segmencie kart podróżnych wynosi pięć procent. Z dumą prezentujemy pierwszą kartę VISA Platinum Multi-Currency Travel Card na świecie. Moc tego produktu leży w wygodzie i bezpieczeństwie, jakie oferuje. Nasi klienci mogą zarządzać transakcjami w pięciu walutach w jednej karcie. To będzie długa droga do zaspokojenia zmieniających się potrzeb globalnego indyjskiego, dyrektora zarządzającego i dyrektora generalnego ING Vysya Bank, Shailendra Bhandari. Klient będzie musiał załadować kartę wymaganą kwotą we wszystkich walutach. Gdy podróżuje z jednego miejsca do drugiego, karta identyfikuje kraj użytkowania i dokonuje płatności z odpowiedniego portfela walutowego. Zmiana kursu walutowego nie wpływa na posiadacza karty, ponieważ kurs jest zablokowany w momencie przesłania karty. W ciągu najbliższych 2-3 lat ukierunkowujemy segment rynku podróży na odsetek 4-5 procent w segmencie kart podróżnych - dodał, dodając co miesiąc 45 000-50 000 kart podróży. Karta jest dostępna w pięciu walutach - USD, funt, euro, dolar australijski i jen japoński. W zależności od zapotrzebowania planujemy dodać kolejne waluty, powiedział Bhandari. Początkowo karta będzie oferowana tylko klientom ING Vysya Bank, a następnie wykraczała poza to, powiedział. Bank uzyskuje dochody dzięki ustanowieniu opłaty w wysokości 250 Rs za opłatę za zmianę karty i przeliczenia walut. Zapytany o wzrost kredytów Banku ING Vysya, Bhandari powiedział, że w 2017 roku oczekuje się 16-18 procent. Spodziewamy się, że wzrost kredytów będzie mniejszy niż w tym roku o 16-18 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym 28 procent, dodał. Silny - zwrot gotówki do 4500 osobowych kredytów po atrakcyjnych stóp procentowych. Nagrody. Rozrywka Inwestuj w Atal Pension Yojana Pobierz App Kotak Multi Currency Karta World Travel Podróżując za granicę Niezależnie od tego, czy podróżujesz na wakacje czy służbę, Kotak Multi Currency World Travel Card daje globalną wygodę i niezrównane bezpieczeństwo. Kotak Mahindra Bank przynosi kartę World Travel Card z wieloma walutami Kotak, kartę przedpłaconą podróżną, która pozwala zapomnieć o kłopotach z prowadzeniem kontroli w walucie obcej i czekiem podróżnym. Teraz możesz być wolny od niedogodności związanych z zaszczepieniem, potencjalnym niewłaściwym uchyleniem i kwestiami dotyczącymi uniwersalnej akceptowalności. Poniższe funkcje, opłaty za opłatę za subskrypcję i warunki subkonta są obowiązujące w przypadku kart podróżnych wydanych przez niegdyś oddziały ING Vysya Bank. Multi Currency Card wbudowany w Chip, zapewniający wyższy poziom bezpieczeństwa Wbudowany z wieloma walutami na jednej karcie Dostępne w 10 walutach - dolarach amerykańskich, euro, funtach brytyjskich, dolarach australijskich, dolarach singapurskich, frankach szwajcarskich, dolarach Hong Kongu, dolarach kanadyjskich, japońskich Jena i korona szwedzka Akceptowane na całym świecie w dowolnym miejscu przyjmowania karty Visa w punktach sprzedaży i bankomatów Osobne logowanie w sieci do zarządzania kontem Travel Card z dowolnego miejsca na świecie Wiadomości e-mail SMS dla każdej transakcji Darmowy serwis ubezpieczeniowy Logowanie internetowe Kotak Mahindra Banki Prepaid Web access usługa zapewnia szybki i prosty dostęp do konta Travel Card 24 x 7. Zaloguj się do kotak. Długa Ważność Karta Kredytowa Kotak Multi Currency World Travel Card ważna jest na okres 3 lub 5 lat. Proszę sprawdzić datę ważności podaną na karcie podróży. Ubezpieczenie na wypadek utraty karty Czy poczujesz się bardziej bezpieczny niż przenoszenie gotówki w portfelu. Dzięki swojej karcie kredytowej Multi World World Travel Card Kotak nie musisz się martwić, nawet jeśli karta jest nieprawidłowo umieszczona. Ta karta jest dostarczana z bezpłatnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za utracone karty do Rs. 2,00,000. Ubezpieczenie obejmuje niewłaściwe wykorzystanie do 30 dni przed zgłoszeniem zgubionej karty i 7 dni po jej zgłoszeniu. Ubezpieczenie Zakupów Ubezpieczenie Kupuj ubezpieczenie Zakupów w przypadku zakupów dokonanych za pomocą Karty Kredytowej Kotak Multi Currency World Travel Card do Rs. 1,00,000. Rzeżalne towary zakupione przy użyciu Karty Kredytowej Katak Multi Waluta są ubezpieczone przed utratą w ciągu 90 dni od daty zakupu. Ubezpieczenie od wypadków lotniczych pokrycie podróży bez obaw, Kotak Multi Currency World Travel Card przynosi bezpłatne ubezpieczenie od wypadków lotniczych ubezpieczenie do Rs. 15,00 000. Utrata paszportu lub dokumentów podróży Poza tym karta kredytowa World Travel Card firmy Kotak pokrywa się z utratą ubezpieczenia podróży paszportowych do Rs. 50 000. Objęte są wszelkie koszty poniesione w związku z uiszczeniem opłaty za aplikację za utratę paszportu oraz wszelkie dokumenty podróży, takie jak wizy podróży itp. Utrata bagażu rejestrowanego w bagażu międzynarodowym W przypadku utraty bagażu rejestrowanego w międzynarodowych lotach wyjazdowych Kotak Multi Currency World Travel Card oferuje pokrycie do Rs. 50 000 w celu pokrycia wszystkich niezbędnych rzeczy dla ubezpieczonego w celu zaspokojenia podstawowych potrzeb, takich jak ubrania, osobiste użycie podstawowych rzeczy koniecznych, itp. Visa Global Customer Assistance Service (GCAS) Podczas podróży za granicą karta kredytowa Kotak Multi Currency World Travel Card zapewnia spokój poprzez kompleksowej Globalnej Pomocy Klienta (GCAS). Ta 24-godzinna usługa ratunkowa jest oferowana przez Visa na całym świecie i może być wykorzystywana do zgubienia karty, zastępowania karty awaryjnej i różnych zapytań. Jesteśmy jednym z pierwszych banków w Indiach, które oferują wygodę w zakresie zastępowania kartami awaryjnymi, dzięki czemu nigdy nie masz karty bez względu na to, czy podróżujesz za granicę. Możesz zadzwonić do centrów call center w VISA, aby skorzystać z VISAs Global Customer Assistance Services. Możesz znaleźć krajową listę numerów GCAS na stronie visa-asiaapSubscriptiongcas. jsp Kotak Multi Currency Definicje Karty Podróży Światowej W niniejszym dokumencie następujące słowa i frazy mają następujące znaczenia: ATM oznacza automatyczną maszyną Teller na całym świecie (z wyjątkiem Indii, Nepalu i Bhutan), które wyświetlają logo Visa Electron, w którym między innymi właściciel karty może korzystać z karty kredytowej World Travel Card Multi w celu uzyskania dostępu do funduszy na koncie karty, z zastrzeżeniem niniejszych Warunków. Wnioskodawca w odniesieniu do Karty oznacza osobę, która ubiega się i otrzymuje Kartę z Banku. Dostępne Kwoty oznacza w odniesieniu do Karty, kwotę dostępną w danym momencie do wykorzystania na Karcie, będącą sumą kwot (ów) zdeponowanych na Rachunku Karty, pomniejszonych o: a) kwotę wykorzystaną przy użyciu Karta za Transakcje oraz b) opłaty, koszty i wydatki na karcie obciążonej przez Bank na Konto Karty. Bank oznacza Kotak Mahindra Bank Limited, spółkę zarejestrowaną w Indiach na podstawie Ustawy o spółkach z 1956 r. I spółkę bankową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 1949 r. O regulacjach bankowych i mających siedzibę w 27 blokach BKC, C 27, G, kompleksu Bandra Kurla, Bandra (E), Mumbai - 400 051 i obejmuje swoich następców i przypisuje. Karta odnosi się do karty kredytowej World Travel Card, która jest obciążona określoną walutą, na żądanie posiadacza karty w odniesieniu do takich dopuszczalnych kwot wydanych przez Bank na rzecz Posiadacza karty w sposób opisany w niniejszym dokumencie. Posiadacz karty Ty, Twoje środki w związku z Kartą, klientem Banku, który został wydany i upoważniony do korzystania z Karty Kredytowej Kotak Multi Currency World Travel Card. Współczynnik przeliczenia waluty granicznej: jest to kurs stosowany przez VISA do przetwarzania transakcji transgranicznych, gdzie waluta rozliczeniowa różni się od waluty karty. Transakcja transgraniczna Transakcja transgraniczna to transakcja, w której kod kraju sprzedawcy różni się od kodu kraju Emerenta niezależnie od tego, czy waluta transakcji różni się od waluty rozliczeniowej karty, czy nie EDC oznacza terminal danych elektronicznych przechwytywania danych, drukarkę, inne urządzenia peryferyjne i akcesoria i niezbędne oprogramowanie do uruchomienia takiego urządzenia. Elektroniczne Media obejmuje (choć nie ograniczone) do bankomatów POS. Merchant or Merchant Establishment oznacza zakład, który ma umowę z bankami członków programu kart, aby zaakceptować i honorować Karty dla sprzedaży towarów i usług przez Kupującego dla Posiadacza karty. Kupiec ma między innymi sklepy, sklepy, restauracje, linie lotnicze (z wyjątkiem Indii, Nepalu i Bhutanu), reklamowanych od czasu do czasu przez Bank, Visa International lub Merchant honorujący kartę. PIN oznacza Personal Identification Number (numer identyfikacyjny) i oznacza jego identyfikację oraz obejmuje dowolnie generowany losowo tajny i poufny numer, przydzielony przez Bank do Posiadacza Karty i następnie zmieniony przez Posiadacza karty zgodnie z jego wyborem, wymagany do korzystania z Karty w bankomacie przydzielonym przez Bank. POS oznacza terminale elektroniczne Point of Sale (POS) w siedzibie Handlu za granicą (z wyjątkiem Indii, Nepal amp Bhutan), w którym Posiadacz karty może używać Karty do dokonywania płatności. Jedna transakcja walutowa: transakcja transgraniczna, dla której waluta rozliczeniowa jest taka sama jak waluta karty. Terminy oznaczają pojęcia, jakie istnieją obecnie i mogą być okresowo zmieniane. Transakcja oznacza instrukcję, zapytanie lub komunikację, występujące w rejestrze banków, podane lub wykonane przez Posiadacza karty przy użyciu Karty bezpośrednio lub pośrednio do Banku w celu dokonania transakcji za pośrednictwem bankomatu, EDC, POS lub jakiegokolwiek innego urządzenia Banku lub sieci wspólnych banków. Zestaw Multi Card Travel Card zawiera kartę, kod PIN ATM, instrukcję obsługi i warunki. Visa jest znakiem towarowym należącym do Visa International i jest wyświetlana w placówkach handlowych Visa International. Wniosek o kartę: każda osoba zamieszkała w Indiach, tj. Klienci, którzy prowadzą rachunek w Banku, a także niebędący klientami, którzy nie prowadzą rachunku w Kotak Banku, pragnąc skorzystać z Karty, powinni wystąpić do Banku, składając Formularz wniosku o wydanie karty kredytowej World Currency Card dla Banku Karaibskiego Multi Currency Formularz zgłoszeniowy Banku, należycie wypełniony wraz z dowodem identyfikacji i zamieszkania oraz kwotą, która zostanie wpłacona na Rachunek Karty wraz z obciążeniami banku określonymi przez Bank. Maksymalna kwota będzie wynosić zgodnie z wytycznymi RBIFEMA, obowiązującymi od czasu do czasu Oprócz Opłaty Emisyjnej, w momencie zakupu Karty Kotak Multi Currency World Travel Card, zostanie przeliczona początkowa masa, wszelkie przeładowania z walucie lokalnej do waluty na karcie World Travel Card dla Kotaka Multi Currency z wykorzystaniem kursu przeliczeniowego ustalonego przez Bank. Możesz nosić wiele walut na jednej karcie. Więcej informacji na temat kotak można znaleźć w aktualnej dostępnej walucie karty waluty świata Kotak Multi Currency Card. Wykaz predefiniowanych walut można modyfikować według własnego uznania Banku. Posiadacze Karty otrzymają Zestaw Kart Podróży Multi Currency. Bank ma prawo zaakceptować lub odrzucić dowolny wniosek według własnego uznania bez podawania przyczyny. Ponowne załadowanie karty: Posiadacz karty ma prawo do ponownego załadowania Karty za pomocą Logowania do Internetu, zadzwonić do naszego Centrum Obsługi Klienta lub złożyć formularz pobierania karty kredytowej Kotak Multi Currency World Travel Card w dowolnym oddziale Banku w Indiach, jednakże urządzenie przeładunkowe może mogą być wykorzystane przed upływem okresu ważności Karty, jak określono w karcie, całkowita kwota dostępna na karcie po przeładowaniu nie powinna przekraczać limitu maksymalnego dopuszczalnego na podstawie wytycznych RBIFEMA, obowiązujących od czasu do czasu. Posiadacz karty zobowiązuje się do uiszczenia wymaganych opłat za przejazd według zaleceń Banku w celu dostarczenia tego obiektu do przeładunku. Kwota zostanie załadowana ponownie na Konto Karty w ciągu 24 godzin po zrealizowaniu środków. Zastosowanie Regulaminu: Wydawanie i używanie Karty podlega obowiązkowi przestrzegania przez Posiadacza Karty przepisów prawa (w tym FEMA, 1999), zasad, przepisów i wskazówek wydanych przez Bank Rezerw Indii lub innych odpowiednich autorytetem z mocy obowiązującego prawa. Karta nie może być wykorzystana do dokonywania płatności na rzecz transakcji w walutach obcych w Indiach, Nepalu i Bhutanie. Jeśli karta zostanie anulowana, niezależnie od tego, czy z powodu niezgodności z obowiązującymi przepisami ustawowymi, wykonawczymi lub innymi przepisami, Bank nie będzie odpowiadać za próbę użycia karty, zarówno w Indiach, jak i poza jej granicami, w wyniku czego karta jest haniebną lub w przeciwnym razie. Wykorzystanie karty jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami i przepisami (w tym Exchange ControlFEMA) obowiązującymi od czasu do czasu. W przypadku nieprzestrzegania któregokolwiek z nich przez posiadacza karty, Bank będzie uprawniony według własnego uznania, lub w przypadku organów egzekwujących RBILaw, aby wyeliminować kartę z posiadania karty, w tym anulować i wycofać kartę. Karta może być wykorzystywana w ramach uprawnień do wymiany walutowej zgodnie z FEMA lub zgodnie z zaleceniami RBI od czasu do czasu dla posiadaczy kart wyjazdujących za granicę za wszystkie wydatki osobiste związane z wyjazdem na konto, pod warunkiem że całkowita wymiana dokonana podczas podróży za granicę nie przekracza uprawnień. Uprawnienie do wymiany należy ustalić (przed wyjazdem) z autoryzowanych oddziałów dealera Banku. Karta nie może być wykorzystana do dokonywania przelewów, w przypadku których wymiana wymiany jest niedopuszczalna na podstawie obowiązujących przepisów. Bank nie zezwala na transakcje płatnicze przy użyciu karty w Sklepach zarejestrowanych w Indiach, Nepalu i Bhutanie. Właściciel karty ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec zainteresowanych organów w przypadku naruszenia obowiązujących przepisów ustawowych, zasad i przepisów obowiązujących w danym czasie. Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie lub wtórne straty lub szkody wynikające z lub związane z niewypełnieniem przez Posiadacza Karty obowiązującymi przepisami, zasadami i przepisami obowiązującymi od czasu do czasu. Posiadacz karty niniejszym zobowiązuje się i zobowiązuje Bank do zapłaty wszelkich czynności, roszczeń i kosztów, opłat i wydatków wynikających z lub w wyniku nie przestrzegania przez Posiadacza karty obowiązującego prawa, zasad i przepisów obowiązujących od czasu do czasu. Zabezpieczenie karty: PIN służy do wypłat gotówkowych i dochodzenia saldo w bankomatach. PIN powinien być ostrożnie zabezpieczony. Należy pamiętać, że kod PIN nie może zostać zmieniony przez posiadacza Karty w bankomatach. Kod PIN można zmienić tylko po zalogowaniu się do sekcji logowania do klienta Kotak Multi Currency World Travel Card. Użycie nieprawidłowego kodu PIN trzykrotnie spowodowałoby utratę ważności karty przez resztę dnia. Bank nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieautoryzowane użycie Karty. Obowiązkiem Posiadacza Karty jest zapewnienie, że znajomość PIN-u PIN-Mailer nie wchodzi w zakres innych osób. Zabezpieczenie kodu PIN jest bardzo ważne i naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań spowoduje nieuprawnione użycie. Karta powinna być podpisana na odwrocie Karty. Podpis na odwrocie Karty powinien być tylko Posiadacza karty. Ważność karty Użycie: Karta nie jest ważna w przypadku płatności w Indiach, Nepalu i Bhutanie Karta jest ważna do ważnego terminu wygładzonego na karcie. Karta będzie aktywna do wykorzystania w ciągu jednego dnia roboczego od otrzymania jasnych środków na kwotę złożoną przez Posiadacza karty wobec Karty na Rachunku Karty. W przypadku płatności dokonanych za pośrednictwem czeku karta zostanie aktywowana dopiero po sprawdzeniu czeku. Karta World Travel Card firmy Kotak Multi Currency będzie działać na całym świecie poza krajami zastrzeżonymi. Prosimy o zapoznanie się z częścią Travel Card w witrynie kotak w celu znalezienia najnowszych krajów zastrzeżonych w listach. Karta może być zaakceptowana przez: ATM z innych banków będących członkami sieci Visa (z wyjątkiem Indii, Nepalu i Bhutanu) Każde zakłady VISA (z wyjątkiem Indii, Nepalu i Bhutanu) Bank jest upoważniony przez posiadacza karty naliczyć Konto Konto Posiadacza karty za wszystkie wypłaty dokonane przez Posiadacza karty za pomocą Karty, o czym świadczą zapisy banków, które będą rozstrzygające i wiążące dla Posiadacza karty. Bank posiada również uprawnienia właściciela karty do obciążania rachunku karty kosztami serwisowymi (o ile takie istnieją), o czym informuje Bank od czasu do czasu. Rekord transakcji utworzony przez bankomat lub POS będzie wiążący dla posiadacza karty i będzie on rozstrzygający, chyba że zostanie potwierdzony inaczej i poprawiony przez Bank. Karta może być wykorzystywana w Transakcjach do Dostępnej kwoty na karcie podlegającej obowiązującym przepisom, zasadom i przepisom (w tym Exchange ControlFEMA) obowiązującym od czasu do czasu. Karta może być używana przez Posiadacza Karty i nie ma innej osoby. Kwota karty nie jest zbywalna. Po dokonaniu Transakcji przy użyciu kwoty kwota ta zostanie pomniejszona z tej dostępnej Kwoty, aby po takiej Transakcji pojawić się nowa Kwota Dostępny. Posiadacz karty zgadza się, że księgi bankowe dotyczące transakcji dotyczących jego karty są autentyczne i rozstrzygające. Posiadacz karty zaleca zachowanie zapisu dla transakcji generowanych przez terminale ATMEDC w Merchant Establishment z nim. Posiadacz karty zgadza się nie próbować wycofać przy użyciu karty, chyba że na karcie jest wystarczająca ilość środków. Zadość zapewnienia odpowiedniej równowagi karty jest całkowicie związany z posiadaczem karty. Transakcje na karcie będą dokonywane w walucie kraju, w którym ma być dokonana transakcja. Jednakże rozliczenia na Rachunku Posiadacza Karty będą w walucie karty. Kurs wymiany walut Waluta Transakcji i Waluta płatności służąca do przetwarzania takich transakcji walutowych stosowanych przez VISA to: Stopa wybrana przez VISA z zakresu stawek dostępnych na hurtowych rynkach walutowych dla obowiązującej daty Przetwarzania, której wysokość może się różnić z stawki otrzymanej przez VISA lub stawki obowiązującej przez rząd obowiązującej dla obowiązującej daty przetworzenia oraz plus lub minus wszelkie korekty ustalone przez emitentów. Obecnie Bank posiada 3,5-punktowy wzrost w stosunku do takiego przeliczenia walutowego, z wyjątkiem transakcji walutowych. Żadne odsetki ani bonusy nie będą zarobione na saldzie leżącym na koncie karty. Kaucja kartą przez posiadacza karty w Banku nie uprawnia Posiadacza karty do skorzystania z kredytu w rachunku bieżącym. Waluta karty: Posiadacz karty lub inna osoba właściwie upoważniona może mieć możliwość obciążenia wartością na karcie w jednej lub więcej walutach podlegających warunkom na warunki subwooferowe oraz pod dopuszczalnym progiem waluty dla rodzaju podróży podjętej przez Posiadacz karty. Saldo walut jest definiowane jako Portfel walutowy. Możesz nosić wiele walut na jednej karcie. Więcej informacji na temat kotak można znaleźć w aktualnej dostępnej walucie karty waluty świata Kotak Multi Currency Card. Waluty wymienione w kotak są w porządku walutowym, w którym pierwszeństwo zostanie usunięte z karty, jeśli nie masz waluty lub niewystarczającej waluty transakcji na karcie Travel Card Multi-Kotak. Bank zastrzega sobie jednak prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby dostępnych walut bez uprzedzenia. Portfel Karty i Portfela Walutowego może być załadowany i ładowany przez Posiadacza Karty lub każdą inną osobę należycie upoważnioną przez Posiadacza Karty do obsługi ładunków w formacie wymaganym przez Bank w ciągu określonego okresu ważności. Instrukcje dotyczące wczytywania po raz pierwszy są ostateczne i wiążące dla Posiadacza karty. W przypadku używania Karty za granicą lub jakiejkolwiek opłaty nałożonej na Kartę, potrącenia z kwot przeznaczonych na ten cel będą następować w następującej kolejności: Najpierw w przypadku, gdy użycie jest w określonej walucie, kwota zostanie odejmuje się od salda dostępnego w odpowiednim Portfelu Walutowym tej Waluty. W przypadku utworzenia Portfela walutowego dla tej waluty lub niewystarczającej równowagi w stosownym portfelu walutowym, kwoty z Banku Walutowego denominowane były w dolarach amerykańskich (USD). W przypadku utworzenia Portfela walutowego dla USD lub braku wystarczającego salda w portfelu walutowym USD Bank określi portfel walutowy w wystarczającej wysokości, z którego kwota zostanie odliczona. Wyjaśnienie, że w przypadku odejmowania kwot od Portfela walutowego walucie innej niż waluta związana z transakcją, stosuje się kurs wymiany walut określony przez Bank w przypadku takiej konwersji walut. Wyjaśnienie jest również jasne, że w przypadku, gdy żaden pojedynczy portfel walutowy nie posiada wystarczającej wagi dla danej transakcji przez Bank, Bank odrzuci taką transakcję, mimo że wystarczające kwoty mogą być dostępne we wszystkich portfelach walutowych łącznie. Lokalizacja sklepu i punkt sprzedaży: nie można przyjmować gotówki lub depozytu w punktach sprzedaży lub w punktach sprzedaży. Karta będzie normalnie honorowana przez Kupców, którzy wykażą logo Visa. Dokument promocyjny karty lub symbol Visa wyświetlany w dowolnym miejscu nie stanowi gwarancji, że wszystkie towary i usługi dostępne w tych lokacjach można nabyć z kartą. Karta jest przeznaczona wyłącznie do użytku elektronicznego i jest akceptowalna tylko u Merchanta posiadającego terminal EDC. Każde użycie Karty innej niż korzystanie z elektroniki będzie uważane za nieupoważnione, a Posiadacz Karty odpowiada za takie transakcje. Użycie elektroniczne jest interpretowane jako poślizg poślizgowy ładunków wydrukowany elektronicznie z terminala EDC. Karta będzie honorowana tylko wtedy, gdy ma podpis Posiadacza karty. Transakcje uważa się za autoryzowane i uzupełniane, gdy terminal EDC wygeneruje poślizg opłat. Posiadacz karty powinien upewnić się, że karta jest używana tylko raz dla każdego zakupu w lokalizacji sprzedawcy. Złożenie opłaty będzie drukowane za każdym razem, gdy karta jest używana, a Posiadacz karty powinien upewnić się, że w momencie zakupu nie ma wielokrotnego używania Karty w Miejscu Sprzedawcy. Bank nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek transakcje, jakie Posiadacz karty może mieć z Kupcem, w tym między innymi dostawą towarów i usług. W przypadku, gdy Posiadacz karty złoży skargę w sprawie wszelkich Punktów Handlowych dla Uczestników Visa Electron, sprawa powinna zostać rozstrzygnięta przez Posiadacza karty w Miejscu Handlowym, a zaniechanie tego nie zwalnia właścicielowi karty z obowiązków wobec Banku. Jednakże Posiadacz Karty powinien niezwłocznie powiadomić Bank. Bank nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności za wszelkie obciążenia pobierane przez Kupującego i obciążone rachunkiem karty. Posiadacz karty musi podpisać i zatrzymać Naliczanie opłat, gdy Karta jest używana w Merchant Establishment. Bank za dodatkową opłatą może dostarczyć egzemplarze poślizgu opłat. Każda opłata nie jest osobiście podpisana przez Posiadacza Karty, ale która może zostać udowodniona, jako upoważniona przez Posiadacza Karty, będzie odpowiedzialnością Posiadaczy kart. Wszelkie opłaty lub inne zapotrzebowanie na płatności otrzymane od Kupca przez Bank do zapłaty stanowią rozstrzygający dowód, że opłata naliczona na żądanie została właściwie poniesiona na rzecz Kupującego w wysokości i przez Posiadacza karty, o której mowa w tej opłaty lub innym zapotrzebowaniu, jako że przypadkiem może być użycie Karty, z wyjątkiem przypadków, w których karta została zgubiona, skradziona lub nadużywana niewłaściwie, z zastrzeżeniem dowodu, za który należy się do Posiadacza karty. W przypadku, gdy Posiadacz Karty zamierza anulować Zakończoną Transakcję z powodu błędu lub z powodu zwrotu towaru, wcześniejszy wpływ na sprzedaż musi zostać anulowany przez Kupującego, a jego kopia anulowana musi być zachowana przez posiadacza Karty. Wszelkie zwroty i dostosowania z powodu błędu Merchantdevice lub łącza komunikacyjnego muszą być przetwarzane ręcznie, a konto zostanie przelane po należytej weryfikacji i zgodnie z zasadami i przepisami Visa. Właściciel karty zgadza się, że wszelkie otrzymane w tym czasie należności zostaną honorowane wyłącznie na podstawie dostępnych sald na karcie bez uwzględnienia tego zwrotu. Posiadacz karty upoważnia również bank do takich czynów zhańbienia instrukcji płatniczych. Karta nie może być używana w hotelach podczas zameldowania, a także w miejscach, w których dokonano płatności przed zakończeniem transakcji zakupu lub usługi. Karta nie powinna być używana przy zakupach zamówień na poczcie elektronicznej, a takie użycie zostanie uznane za nieupoważnione, a Właściciel Karty ponosi wyłączną odpowiedzialność. Karta nie powinna być używana do wypłaty subskrypcji magazynów zagranicznych, a takie użycie zostanie uznane za nieupoważnione, a Właściciel Karty ponosi wyłączną odpowiedzialność. Korzystanie z Karty w dowolnym innym urządzeniu ATMEDCPOS może pociągać za sobą opłatę manipulacyjną i opłatę manipulacyjną za transakcję i opłatę manipulacyjną na karcie. Wszystkie takie opłaty zostaną potrącone z Dostępnej Kwoty, bez względu na to, czy Posiadacz karty jest uprzednio powiadomiony o takich opłatach. Posiadacz karty zaleca zachowanie zapisów transakcji. Posiadacze kart Obowiązki umowne: Posiadacz karty powiadamia niezwłocznie Bank w przypadku zmiany adresu. Posiadacz karty zawsze upewnia się, że karta jest przechowywana w bezpiecznym miejscu. Karta jest własnością Banku i musi zostać zwrócona upoważnionej osobie Banku na żądanie. Posiadacz karty zapewnia tożsamość osoby upoważnionej Banku przed przekazaniem Karty. Właściciel Karty ponosi odpowiedzialność za wszystkie Transakcje oraz za związane z tym opłaty. Właściciel karty zgadza się, że na jego prośbę i ryzykuje, że Bank zgodził się dostarczyć mu Kartę i przyjmuje pełną odpowiedzialność za wszystkie Transakcje zarejestrowane przy użyciu jego Karty. Instrukcja udzielona za pomocą Karty jest nieodwołalna. Właściciel karty ponosi w każdym przypadku całkowitą odpowiedzialność za używanie Karty, niezależnie od tego, czy jest ona przetwarzana z jego wiedzą czy z jego upoważnienia, czy też nie. Posiadacz karty nieodwołalnie upoważnia Bank do obciążenia kwotami wykorzystywanymi przy użyciu Karty Transakcji na swoje Konto Karty. Posiadacz karty powinien posiadać Bank odszkodowany i nieszkodliwy za jego działanie w dobrej wierze iw normalnym toku działalności na podstawie Transakcji. Bank dołoży wszelkich starań w celu przeprowadzenia transakcji, ale nie ponosi żadnej odpowiedzialności prawnej wobec Posiadacza Karty lub jakiejkolwiek innej osoby z jakiegokolwiek powodu włączając w to opóźnienia lub niemożność zrealizowania Transakcji lub dyspozycji. Właściciel karty zgadza się sprowadzić wszystkie spory dotyczące Transakcji lub zapisu na Rachunku Karty do zawiadomienia Banku w ciągu 7 dni od daty takiej Transakcji lub wpisu, w przypadku braku którego wszystkie Transakcje i wpisy Konto Karty zostaną uznane za poprawne i zaakceptowane przez Posiadacza Karty. Posiadacz karty zwraca Kartę do Banku, jeśli nie jest wymagany lub wygasł lub po jej odczytaniu po zgubieniu. Bankowość Netto: przy pomocy karty Web Card dla Klienta Travel Card, posiadacz karty ma prawo uzyskać dostęp do danych konta karty zawierających następujące usługi: Online Online Instant Reloading Podsumowanie konta. Oświadczenie rachunku za pośrednictwem poczty elektronicznej. Odblokowanie blokady karty. Wyświetl transakcje. Resetowanie kodu ATM. Customer Contact Center Teraz możesz ponownie załadować swoją kartę przez połączenie. SMS k podróży do 5676788 i zadzwonimy do Ciebie w ciągu 30 minut, aby przetworzyć żądanie ponownego ładowania karty. Klienci mogą zadzwonić do naszego Centrum Obsługi Klienta przez 24 godziny na żądanie, zarejestrować swoje skargi i mgła, zgłosić zgubioną kartę. Nieuprawnionej kradzieży zwrotu lub kradzieży kart: jeśli karta zostanie zgubiona, posiadacz karty musi niezwłocznie powiadomić Bank osobiście lub zadzwonić do Centrum Obsługi Klientów Banku lub Posiadacz karty może zablokować Kartę za pośrednictwem sekcji logowania do Klienta Kotak World Travel Card. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w powiadomieniu Banku o utracie lub kradzieży karty, Właściciel Karty ponosi odpowiedzialność za wszelkie nadużycia związane z utratą karty poniesione w okresie przejściowym. Posiadacz karty musi zlecić policji raport z utratą Karty i przesłać do Banku kopię jego prawdziwej kopii. Bank po otrzymaniu informacji i sprawdzeniu tożsamości Posiadaczy Karty gorącą kartą. Posiadacz karty ponosi odpowiedzialność za wszystkie transakcje przeprowadzone na karcie, dopóki nie poinformuje o utracie swojej karty przez Bank w sposób opisany powyżej. The Cardholder however continues to be liable for charges, if any, incurred post sending intimation by any other mode apart from prescribed modes as above till the same is actioned hot-listed by the Bank. In case of loss of card new replacement Travel Card Kit will be issued and Bank shall transfer the available Amount less applicable charges to the new Card. Any instruction received by the Bank for hot listing of a Card cannot be revoked. Surrender of Card: The Card Holder wishing to surrender the Kotak Multi Currency World Travel Card will give the Bank notice in writing and surrender the Card along with the notice. The Card Holder will be entitled to receive balance in the Card after deducting the applicable charges and only if all the transactions are settled Fees amp Charges Card Issuance Fee shall refer to the one time fees or charges, which is required to be paid by the applicant, at the time of making the Application of the card. Please visit to kotak and refer to Fees amp Charges section of Kotak Multi Currency World Travel Card for latest fees and charges. Card Reload Fee shall refer to the fees or charges, which is required to be paid by the applicant. At the time of every reload required for the desired currency to be reloaded on the card. Please visit to kotak and refer to Fees amp Charges section of Kotak Multi Currency World Travel Card for latest fees and charges. Card Replacement Fee shall refer to the fees or charges to be paid by the applicant for the replacement Card. Details of applicable fees and charges can be obtained from the Bank. The Bank reserves the right at any time to charge the Cardholder any feescharges to the transactions carried out by you on the Card. Details of applicable fees and charges can be obtained from the Bank and are subject to change from time to time. Any government charges, or debts, or tax payable as a result of the use of the Card shall be Cardholders responsibility. The Cardholder authorizes the Bank to deduct from the balance on his Card, and agrees to indemnify the Bank against any expenses that the Bank may incur in collecting money the Cardholder owes the Bank in connection with his Card (including without limitation reasonable attorneys fees to the extent permitted by law). Amount due and payable by the Cardholder, if not paid separately, be recovered by the Bank from the Available Amount or to the debit of any other account with the Bank of the Cardholder if any. Change of facilities: The Bank may at its discretion make available the use of a Card at more ATMs, EDC, POS and or other devices through shared networks. The Cardholder understands and agrees that such networks may provide different functionality, service offerings and different charges for different services andor locations. The Bank shall in its sole discretion at any time, without notice to the Cardholder, be entitled to withdraw, discontinue, cancel, suspend andor terminate the facility to use the Card andor services related to it, at an ATMother devices and shall not be liable to the Cardholder for any loss or damage suffered resulting in any way from such suspension or termination. Maintenance: While advance notice of maintenance work likely to affect the availability of services, shall be given, the Bank reserves the right to suspend, without any notice, access to ATMother similar device or the provision of all or any of the services, at any time, if the Bank deems it necessary to do so, whether for routine maintenance or technical snagsforce measure for any other reason. Printed Transaction Records, Balance information Statement, Errors, Complaints: The Cardholder may opt for a printed record of Transaction through an ATM and verify such record. The Cardholder must inform the Bank in writing within 7 days, if any irregularities or discrepancies exist in the Transactionsparticulars on the Card. If the Bank does not receive any information to the contrary within 7 days, the Bank may assume that the statement and the Transactions are correct. All records maintained by the Bank, in electronic or documentary form, of the instructions of the Cardholder and such other details (including, but not limited to payments made or received) pursuant to this agreement, shall as against the Cardholder, will be deemed to be conclusive evidence of such instructions and such other details. The ATM machine may capture the Card, if responses sought from the Cardholder by the machine are not provided by the Cardholder within a specific time. In circumstances when the Card is captured then the Cardholder shall have to apply for a new Travel Card Kit in the manner prescribed above. Disclosure of Information: The Bank reserves the right to disclose to other institutions, such information concerning the Card or the Cardholder as may be necessary or appropriate in connection with its participation in any Electronic Funds Transfer Network. The use of the Card at ATMEDC-POSother devices shall constitute the Cardholders express consent. To the collection, storage, communication and processing of identifying and Card balance information by any means necessary for the Bank to maintain appropriate Transaction records. To release and transmission to participants and processors ATM networkother network details of the Cardholders account and Transaction information and other data necessary to enable the Card to be used at an ATMother device. To the retention of such information and data by the said participants and processors in the Bankother networks. To the compliance by the said participants and processors in the Bank ATM networkother networks with laws and regulation governing disclosure of information to which such participants and processors are subject. To the disclosure of information to third parties about the Transactions where it is so necessary for completing Transactions or when necessary to comply with law or government agency or court orders or legal proceedings or when necessary to resolve errors or question the Cardholder has raised or in order to satisfy the Banks internal data processing requirements. The Cardholder hereby expressly authorizes the Bank to disclose at any time and for any purpose, any information whatsoever relating to his personal particulars, Card transaction or dealings with the Bank, to the head office or any other branches, subsidiaries or associated or affiliated corporations of the Bank wherever located, any government or regulatory agencies or authorities in India or elsewhere, any agents or contractors which have entered into an agreement to perform any service(s) for the Banks benefit, and any other person(s) whatsoever where the disclosure is required by law or otherwise to whom the Bank deems fit to make such disclosure. The Cardholder agrees to provide the Bank information that the Bank requires from the Cardholder by law or regulation, or any other appropriate information that the bank may reasonably request from time to time. Banks Rights: The Bank may at its sole discretion withdraw or suspend the Card or amend any of its features without notice to the Cardholder. The Bank shall have discretion not to carry out a Transaction where it has reason to believe that the use of the Card is not authorized or the Transaction appears not genuine or unclear or such as to raise a doubt or it cannot be put into effect for whatsoever reasons. The Bank may at its discretion, videotape or record on camera the Cardholders access at ATM and rely on footage of such clippings as evidence in any proceedings. Should any instruction given by the Cardholder be capable of being executed by the Bank in more ways than one, the Bank may execute the said instruction in any one of the said ways, at its sole discretion. Cardholder disputes with Merchants: A Charge Slip with the Cardholders signature together with the Card number noted thereon shall be conclusive evidence as between the Bank and the Cardholder as to the extent of liability incurred by the Cardholder. The Bank shall not be in any manner responsible for the quality, value warranty, and delay in delivery, non-delivery, non-receipt of any goods or services received by the Cardholder. Merchant Establishments may reject the use of the Card for any reason whatsoever and Bank shall not be responsible for the same nor should be responsible in respect of goods or items supplied. It must be distinctly understood that the Card facility is purely a facility to the Cardholder to purchase goods or avail of services and the Bank holds out no warranty or makes no representation about quality, quantity, value, delivery or otherwise, howsoever regarding the goods or services, and any dispute should be resolved with the Merchant Establishment directly. However, the Cardholder shall report to the Bank about the dispute with the Merchant, detailing the name of locations, date and time of the transaction and other details that will assist the Bank in its investigations. The Bank shall make bonafide and reasonable efforts to resolve an aggrieved Cardholders disagreement with the applicable charge indicated in the statement within 120 days of receipt of the notice of disagreement. If after such effort, the Bank determines that the charge indicated is correct then it shall communicate the same to the Cardholder along with details including a copy of the Charge Slip or payment requisition along with charges if any. The Bank accepts no responsibility for refusal by any establishment to honour the Card. Insurance Benefits: The Cardholder specifically acknowledges that the Bank will not be liable in any manner whatsoever by virtue of any insurance cover provided and that the insurance company will be solely liable for compensation if any in case of the death of a cardholder andor loss of baggage andor loss of passport and shall not hold the bank responsible for any matter arising from in connection with such insurance cover, whether for or in respect of any deficiency or defect in such insurance cover, recovery or payment of compensation, processing or settlement of claims or otherwise howsoever and all such matters shall be addressed to and sorted out directly with the insurance company. The Cardholder agrees that the insurance cover so provided will be available to the Cardholder only as per the terms of the relevant insurance policy in force and only so long as the Cardholder is and remains a Cardholder of the Bank with his maintained in good standing. On the Card being cancelled or withdrawn temporarily or permanently for whatsoever reason the benefit of such insurance cover shall automatically discontinue from such date of cessation of card. The current insurance benefits offered on your Kotak Multi Currency World Travel Card are in association with Insurance Service Provider for more details refer to kotak. Exclusion from Liability: Without prejudice to the foregoing the Bank shall be under no liability whatsoever to the Cardholder in respect of any loss or damage arising directly or indirectly out of. Any defect in goods or services supplied. The refusal of any person to honour or accept the Card. Any statement made by any person requesting the return of the Card or any act performed by any other person in conjunction. The exercise by the Bank of its right to demand and procure the surrender of the Card prior to the expiry date exposed on its face whether such demand and surrender made andor procured by the Bank or any person or computer terminal. The exercise by the Bank of its right to terminate any Card. Any injury to the credit character andor reputation of the Cardholder alleged to have been caused by the re-possession of the Card andor any request for its return or the refusal of any Merchant Establishment to honour or accept the Card. Any mis-statement, mis-representation, error or omission in any details disclosed to the Bank. Decline of transaction due to any reason at a Merchant location ATM The Bank accepts no responsibility and will not be liable for any loss or damage for any service failures or disruptions (including but not limited to loss of data) attributable to a system or equipment failure or due to reliance by the Bank on third party, products or interdependencies including but not limited to electricity or telecommunication. The Bank accepts no liability or responsibility for the consequences arising out of the interruption of its business by Acts of God, riots, civil commotions, insurrections wars or any other causes beyond its control, or by any strikes or lockouts. If an ATM or similar device malfunctions, resulting in loss to the Cardholder of some or all amount of a transaction, and such a loss is confirmed by the Bank through a verification of the Banks records, the Bank will correct that loss by making any adjustments to the Card including any adjustments for service charges, if any. The bank shall not be responsible liable for failure of any ATM to dispense cash or if the cardholder is unable to withdraw cash for any reason whatsoever or if unable to avail the facility. The Bank shall not be responsible for any loss or damage caused to the Card holder by reason of any failure to comply with the Cardholders instructions, when such failure is caused due to reason beyond the control of the Bank, the opinion of the Bank being final in this regard. By applying for and availing the Card facility, the Cardholder grants express authority to the Bank or carrying out the Transactions performed by use of the Card. The Bank shall have no obligation to verify the authenticity of a transaction made other than by means of the PIN. The Bank shall under no circumstances be liable for any claims for losses or damages whatsoever whether direct, indirect, incidental, consequential and irrespective of whether any claim is based on loss of revenue, investment, production, goodwill, profit, interruption of business or any other loss of any character or nature whatsoever and whether sustained by the Cardholder or any other person. The Bank shall not be liable for non-availability of the funds credited to the Card due to restrictions on convertibility or transferability, requisitions, involuntary transfers acts of war or civil strife or other similar causes beyond the Banks control, in which circumstance no other branch, subsidiary or affiliate of the Bank shall be responsible thereof. Ability to refuse payment: Except as otherwise required by law, if the Bank receives any process, summons, order, injunction, execution, distrait, levy, lien, information or notice which the Bank in good faith believes calls into question the Cardholders ability to transact on the Card the Bank may, at its discretion and without liability to the Cardholder or such other person decline to allow the Cardholder to obtain any portion of his funds, or the Bank may pay such funds over to an appropriate authority and take any other steps required by applicable law. The Bank reserves the right to deduct from the Available Amount on the Card a reasonable service charge and any expenses the Bank incurs, including without limitation reasonable legal fees, due to legal action involving the Card. Termination of Card: In the event the Cardholder decides to terminate the use of the Card, the Cardholder shall give the Bank not less than 15 days prior notice in writing and forthwith return the Card to the Bank after cutting the card into 4 pieces and obtain a valid receipt thereof. Such termination shall also be deemed a termination of all facilities accorded by the Bank to a Cardholder. In the event charges are incurred on the Card after the Cardholder claims to have destroyed the Card, the Cardholder shall be entirely liable for the charges incurred on the Card whether or not the same are result of misuse and whether or not the bank has been intimated of the destruction of the Card. The Bank shall be entitled to discontinue this facility at any time by canceling the Card with or without assigning any reason whatsoever and by giving 15 days notice and shall be deemed to have been received by the Cardholder within 15 days of posting to the Cardholders address in India, last notified in writing to the Bank. If Cardholder uses the Card at any unauthorized location or for any purpose other than as stated under these Terms and conditions or for strictly prohibited purposes, it may result in cancellation of the Card by Bank. In the event the Cardholder fails to comply or adhere terms and conditions mentioned therein. In the event of pendency of any bankruptcy insolvency proceeding or proceedings of a similar nature against the Cardholder, it may result in cancellation of the Card by Bank. In the event if Cardholder fails to furnish the necessary Know Your Customer (KYC) documents which is also subject to verification by Bank, it may result in cancellation of the Card by Bank. Indemnity: The Cardholder agrees to and shall indemnify and hold the Bank and each of the employee agents, consultants contractors, content providers or representatives of the Bank harmless against all actions, claims, liabilities, demands, proceedings, losses, damages, costs, charges and expenses including reasonable attorneys fees and court adjudicating body costs whatsoever, which the Bank may at any time incur, sustain, suffer or be put to as a consequence of or by reason of or arising out of, breach of the Cardholders representations and warranties the improper use of the Card by the Cardholder or any other person withwithout the consent of the Cardholder or the breach by Cardholder or any other person withwithout the consent of the Cardholder of any of the provisions of these Terms or any other agreement with the Bank by the Cardholder or, fraud or dishonesty relating to any transaction by the Cardholder or his employeesagents by reason of the Bank in good faith taking or refusi ng to take or omitting to take action on any instruction given by the Cardholder due to acts or omissions of the Cardholder, including but not limiting to : (a) Failure to intimateinform the Bank when heit suspects or knows that hisits Passwords are known to third parties or when third parties use hisits Passwords for carrying out unauthorized or illegal transactions (b) Failure to keep confidential and secure the PIN from third parties (c) Failure to inform the Bank regarding any changes in hisits personal information (d) Failure to comply with the Law (e) Failure to comply with the usage guidelines issued by the Bank in respect of the Card as may be applicable at the relevant time (f) Failure to comply with these Terms and any agreement between the Bank and the Cardholder. Terms and Conditions and Changes: The Cardholder shall be deemed to have unconditionally agreed to and accepted these terms and conditions by signing the Card application form. The Bank reserves the right to revise policies, features and benefits offered on the Card and alter these Terms and Conditions from time to time and may notify the Cardholder of such alterations in any manner it thinks appropriate. The Cardholder will be bound by such alterations unless the Card is returned to the Bank for cancellation before the date upon which any alteration is to have effect. These Terms form a contract between the Cardholder and the Bank. By accessing the service, the Cardholder accepts these terms and conditions. The Bank could make changes including (but not limited to) the purposes reasons listed below: Impose or increase charges relating solely to the use of the Card. Increase the Cardholders liability for losses relating to transactions with his Card. The Bank may also make a change without notice if the change is necessary to maintain or restore the security of the electronic system or equipment used for the Card transactions. Notification of these and any other changes may be given by the Bank by posting it to the Cardholders latest address recorded with the Bank or displayed at the Banks branch or on the website of the Bank. The Cardholder must notify the Bank of any change to his address promptly. Proof of posting to such last notified address shall be conclusive proof of the notification at the time when it ought to be delivered in due course by the post even if the notification may be returned through the post undelivered. Governing Law amp Jurisdiction: These TermsTransactionsServices and obligations of the Bank shall be governed by and be subject to Indian law and guidelines as may be issued by the RBI from time to time. The courts in Mumbai shall have the exclusive jurisdiction as regards any claims or matters arising out of the use of the Card. Compliance with law: The Cardholder must be either by himself or through legally authorized representative eligible and capable by law to avail of the Card. The Bank shall not be liable to the Cardholder or any third party for any loss or damage suffered due to the ineligibility or incapacity of the Cardholder. The Cardholder agrees that he is aware of and shall comply with any law that may be applicable to any of the transactions he carries out, through the Card. The Bank shall not be responsible or liable to any third party for the Cardholders violation of any law. Contact us for Queries or Complaints and Grievance Redressal: In case of any complaints queries in connections with Card Account, Card Holder may contact at Banks Phone Banking Number 1860 266 2666 (local call rates apply) or can write a letter to us at Kotak Mahindra Bank Ltd. P. O. Box: 16344, Mumbai - 400013 or can email at service. bankkotak. If Cardholder disputes remain unresolved, heshe may directly approach the Banking Ombudsman for redressal of grievanceING Vysya Bank, Visa Launch Platinum Forex Travel Card (May 3, 2017) ING Vysya Bank Ltd. in India and Visa recently have launched the ING Visa Platinum Multi Currency Forex Travel Card, and they are hailing it as the worlds first Visa platinum multi-currency card. The prepaid card is available in five currencies: U. S. dollars, British pounds, euros, Australian dollars and Japanese yen. The program includes a free additional card and free access to airport lounges, discounts on duty-free shopping, special car rental offers from Hertz and Avis, and emergency cash disbursement and card replacement in the event the card is lost or stolen. The card also includes a PIN to a Website, enabling cardholders to track foreign exchange expenditures. This entry was posted on Thursday, May 3rd, 2017 at 7:13 am and is filed under Pay News. Comment Cancel reply Featured Video Paybefore Poll Prior Poll Results Pay Magazine Pay Connect Departments Industry Resources About Paybefore Want More

2 comments:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  2. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    ReplyDelete